::Tolong Penuhkan Tabung Kahwin Saya::

Friday 30 September 2011

Pilu seorang SAHABAT...maafkan aku....

Entah kenapa,..hari ini aku terasa ingin meng 'update' blog ni setelah tamat kita menyambut Hari Raya Aidilfitri..
pilunye aku...terasanya hati aku...apabila aku mengenang kembali nostalgia lama...
Aku buka FACEBOOK ade group (memory down lane ex-6Saga ) < http://www.facebook.com/groups/129420773823142/  > group ni mengingati aku zaman sekolah rendah aku!! Hu3....mcm xpercaya lak aku boleh berjumpa berjumpa mereka semua walaupun dlm FB..dunia ni semakin mengecil aku rasakan...dah berapa tahun aku meninggalkan kelas 6 rendah...tp aku rase macam baru semlam je aku habis sekolah 6 rendah..Hehehe....masing2 sudah berjaya, belajar tinggi, jwatan yg best2...(boleh la) tapi siape sangka kan..Huhuhu..budak yg aku buli pun aku boleh jumpe balik,.Haha..lucu2,,,, (^___^)













Macam2 kenangan ada,..memang xboleh blah lah...kira aku ni gangster gak lah kan dpt buli classmate lelaki,..
mujur lah budak tu lebih kecik dri aku,.kalau besar????aku lak yg kena buli balik..wakwakakkaa.....



Orang kata, kawan menangis susah nak di cari, tetapi kwan ketawa mudah saje di dapati..
tapi memang betul...aku dpt rasakn tu mmg betul...boleh pakai...sebab aku pernah mempunyai kwan baik...
kwan yg sentiasa menolong kwannye apabila susah, senang, duka, gembira..semua dikongsi bersama...tapi aku tak terniat pun nak berkongsi TEMAN HIDUP dia jugak!! (sekitar tahun 2010) semua tu berlaku dlm sekelip mata je..
dek mulut manis, aku terpaku, terkelu, hingga aku terpaut..aku rasa mcm nk rebah...dlam menjalin hubungan aku tersedar, yang aku hnya dipermainkan...dan aku kuatkan semangt untuk mendedahkn rahsia yg menybabkan kawan baikku bersedih..aku nekad,kerana aku tidak mahu lagi berahsia dengan kawanku. Dan aku juga sedar, aku tidak mungkin akan bahgia dengan kekasih orang..aku tahu aku bersalah kerana menjadi orang tengah dalam hubungannya hinggakan aku menjadi orang ketiga!!!? walaupun terpksa putus hubungan dgn kawan baikku..apa yang aku tahu, itulah yang aku beritahu,..jika dia lebih percayakn apa yang pakwe dia beritahu, aku redha.....maafkan aku sahabat...aku tersilap kerana membelakangkan kamu...semoga dosaku diampuni...aku tidak mungkin dpt berjumpa sahabat sebaikmu,.Engkau lah sahabatku dunia dan akhirat,.... ..May God Bless You....Amin.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:Klik, Klik, Klik::