::Tolong Penuhkan Tabung Kahwin Saya::

Saturday 9 June 2012

Bersahabat kerana Allah.. :)


Ukhuwah fillah abadan abada





"kalau kita berkawan kerana ALLAH, tiada perasaan iri hati, cemburu dan hasad dengki dengan apa yang dia ada, kita akan sentiasa rasa tenang bila bersama dia."

Agak susah untuk saya berjumpa dengan sahabat sebegini yang tidak pernah berasa iri hati, berhasad dengki, sentiasa mendoakan sahabatnya..tetapi setelah saya amati setiap sahabat saya, akhirnya saya temukan juga sahabat ini...Alhamdullilah.... (^_^)

Dye selalu berkata yang baik2 dan saling mengingatkan saya tentang solat dan perintah Allah.. sesunguhnya saya mmg seorang yang mudah alpa, nakal dan gila2...hurmm....semenjak bersahabat dengan dye, saya berubah sedikit demi sedikit....terima kasih Allah kerana mempertemukan saya dengan hambamu itu...

----))   Carilah sahabat yang boleh membimbing kita ke jalan Allah....supaya bahagia hidup di dunia  dan akhirat kelak..


Syukran Jazila...........


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:Klik, Klik, Klik::