::Tolong Penuhkan Tabung Kahwin Saya::

Tuesday 26 July 2011

<--- kalau dah jodoh x kemane --->

Hari demi hari....
bulan berganti bulan....diam x diam sudah menjangkau 3 tahun ak berkawan dengan dye...
Orang kate cinta lame jangan dikenang kerana akan memakan diri....
tapi aku x bercinta dengan dye..hehehe....aku cume berkawan..berkawan baik...
walaupun dye pernah mengungkap sayang kepada aku semasa aku rancak berkawan dengan dye, aku seolah2 x dapat terima dan menganggap tu semua hanya tipu dan main2 jer....
setelah tu,..aku pun meneruskan hubungan persahabatan mcm biase...lama kelamaan aku pulak yg dah tangkap feeling dengan dye....ish3......x pasal je kan...now, aku lak yg terlepas dye....dye dah ada orang lain...xpew lah..bukan untuk aku mungkin...sob,.sobb,.sob...(sedih gak)....


aku pun terus lah berkawan dgn dye tp agak kurang lah..sebab xnak lah kacau pakwe orang sangat...
aku dengan hidup aku dan dye dengan hidup dye..la..laa..laaa.....
Cinta aku x berakhir disitu..kiteowg selalu berkongsi cerita..aku mudah jeles apbila dye bercerita tntg awek dye..tp aku xckp pun dengan dye..hehehe..malu lah....erm..aku masih sayang dye rupanya...Pedih aku rasakan...aku pun mula mencari pakwe agar aku dpt melupakan dye...tapi x pernah berkekalan..aku asyik bergaduh dengan bf aku, kdg psal bnda kecik pun leh jadi besar..erm!!  akhirnya aku nekad jujur~...sebabnye??

AKU MASIH MENCINTAI Dye



Selepas dye ade mslh dgn gf dye, aku sering dipersalahkan sbb jd org ke3 bile dyeorg bergaduh..sedihnya hati~.....akhirnya diorg putus..
dye pun entah mcm mana, nak kita orang perbetulkan keadaan..aku mulanya x faham ape maksud dye, lama2 fikir baru aku faham...hehehe...
sekarang aku dah comeback dengan dye..huhuhu...gembira....<3
tapi....adakah aku boleh menerima dye sebagai pakwe aku setelah aku berkawan lama dengan dye???
akhirnya aku terima dye dengan hati yg terbuka...hopefully get happy ending~  :)

*LoVe YoU eVeRyDaY*




2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

:Klik, Klik, Klik::